Dlaczego warto?
-
Marketing Automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w ostatnich latach. Oczekuje się, że wydatki na narzędzia do automatyzacji marketingu osiągną 25,1 mld USD rocznie do 2023 r.
Jednak średnio tylko 51% firm korzysta obecnie z automatyzacji marketingu.
79% firm osiągających najlepsze wyniki korzysta z automatyzacji marketingu przez trzy lub więcej lat. (Venture Harbor, 2017) Ponad połowa firm B2B (58%) planuje wdrożyć tę technologię. (Emailmonday, 2018)
Nowoczesna technologia może zautomatyzować 45% czynności, za wykonywanie których ludzie otrzymują wynagrodzenie (Mckinsey, 2017) -
Komunikacja na dzisiejszym konkurencyjnym rynku musi być spersonalizowana. Wiedząc, czego potrzebują twoi klienci, możesz komunikować się w sposób przyciągający ich uwagę.
SALESmanago Marketing Automation pomaga zrozumieć te potrzeby i oczekiwania oraz zapewnia odpowiednie narzędzia do ich rozwiązania.
54% marketerów twierdzi, że wzrost wskaźnika zaangażowania jest ich głównym priorytetem w e-mail marketingu. (Ascend2, 2016) 42% marketerów nie wysyła ukierunkowanych wiadomości e-mail. (MarketingProfs, 2016)
Odbiorcy są o 75% bardziej skłonni klikać wiadomości e-mail z kampanii podzielonych na segmenty niż kampanie niesegmentowane. (MailChimp, 2017) -
Umiejętność reagowania na najnowsze trendy za pomocą odpowiednich rozwiązań ma kluczowe znaczenie dla strategii. Spraw, aby Twój zespół marketingowy pracował z maksymalną wydajnością.
Zmniejsz wydatki i czas poświęcony na przygotowanie kampanii i uzyskaj więcej konwersji na swojej witrynie.
Osiągnij to wszystko dzięki Marketing Automation!
Dlaczego warto?
-
Marketing Automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w ostatnich latach. Oczekuje się, że wydatki na narzędzia do automatyzacji marketingu osiągną 25,1 mld USD rocznie do 2023 r.
Jednak średnio tylko 51% firm korzysta obecnie z automatyzacji marketingu.
79% firm osiągających najlepsze wyniki korzysta z automatyzacji marketingu przez trzy lub więcej lat. (Venture Harbor, 2017) Ponad połowa firm B2B (58%) planuje wdrożyć tę technologię. (Emailmonday, 2018)
Nowoczesna technologia może zautomatyzować 45% czynności, za wykonywanie których ludzie otrzymują wynagrodzenie (Mckinsey, 2017) -
Komunikacja na dzisiejszym konkurencyjnym rynku musi być spersonalizowana. Wiedząc, czego potrzebują twoi klienci, możesz komunikować się w sposób przyciągający ich uwagę.
SALESmanago Marketing Automation pomaga zrozumieć te potrzeby i oczekiwania oraz zapewnia odpowiednie narzędzia do ich rozwiązania.
54% marketerów twierdzi, że wzrost wskaźnika zaangażowania jest ich głównym priorytetem w e-mail marketingu. (Ascend2, 2016) 42% marketerów nie wysyła ukierunkowanych wiadomości e-mail.(MarketingProfs, 2016)
Odbiorcy są o 75% bardziej skłonni klikać wiadomości e-mail z kampanii podzielonych na segmenty niż kampanie niesegmentowane. (MailChimp, 2017) -
Umiejętność reagowania na najnowsze trendy za pomocą odpowiednich rozwiązań ma kluczowe znaczenie dla strategii. Spraw, aby Twój zespół marketingowy pracował z maksymalną wydajnością.
Zmniejsz wydatki i czas poświęcony na przygotowanie kampanii i uzyskaj więcej konwersji na swojej witrynie.
Osiągnij to wszystko dzięki Marketing Automation!
Program
Trenerzy

Marcin Ostrowski
Senior Marketing Automation Specialist, SALESmanago
Jako Specjalista Marketing Automation, Marcin koncentruje się na współpracy z międzynarodowymi partnerami SALESmanago. Pracuje z marketerami z całego świata, pomagając im w pełnym wykorzystaniu potencjału SALESmanago podczas planowania i realizacji kampanii marketingowych oraz działań operacyjnych. Z zawodu nauczyciel, Marcin jest doskonały w wyjaśnianiu i uczeniu, jak wykorzystać system w sposób dostosowany do potrzeb i branż swoich klientów.

Karolina Kwiecień
Customer Success Manager, SALESmanago
Obecne doświadczenie zdobyła pracując na różnych stanowiskach, gdzie rozwijała swoją wiedzę w zakresie automatyzacji marketingu jak również samego systemu. Ma doświadczenie w pracy z klientami onboardingowymi, dopiero zaczynającymi współpracę z SALESmanago, gdzie zajmowała się pomocą w integracji oraz podstawowymi wdrożeniami w systemie. Pracowała również z wieloletnimi klientami, wdrażając i optymalizując zaawansowane kampanie marketingowe. Obecnie w teamie Partners wykorzystuje zdobytą wcześniej wiedzę w zakresie integracji, implementacji i optymalizacji kampanii marketingowych współpracując z partnerami.
O SALESmanago



SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.