Program

Dzień pierwszy
Dzień drugi
10:00 - 11:15
Wstęp do Marketing Automation: przegląd, możliwości i główne funkcje
Karolina Kwiecień, Customer Success Manager
11:15 - 12:30
SALESmanago Marketing Automation: konfiguracja systemu
Marcin Ostrowski, Marketing Automation Specialist
12:30 - 13:30
Przerwa
13:30 - 14:30
Wykorzystanie Marketing Automation do zwiększenia sprzedaży w B2B
Karolina Kwiecień, Customer Success Manager
14:30 - 15:00
Przerwa
15:00 - 16:00
Marketing Automation w e-commerce - zwiększenie konwersji dzięki dynamicznym treściom
Marcin Ostrowski, Marketing Automation Specialist
16:00 - 17:00
Zaawansowane możliwości Marketing Automation: moduł RFM, panele analityczne i inne funkcjonalności Premium
Karolina Kwiecień & Marcin Ostrowski, Customer Success Manager & Marketing Automation Specialist
10:00 - 10:30
Benhauer / SALESmanago jako lider Marketing Automation w Europie
Grzegorz Błażewicz, CEO, SALESmanago Marketing Automation
10:30 - 11:00
Jak AI i Data Science transformuje narzędzia Marketing Automation
Katarzyna Rejdych, Chief Product Officer
11:00 - 11:30
Motywacja nie jedno ma imię, czyli praktyczne sposoby sprawienia, by Ci się chciało sprzedawać
Marek Tobolewski, Head of Polish Partnership Channel
11:30 - 12:00
Efektywna współpraca. Najważniejsze informacje
Martyna Szykuła, Senior CX & Marketing Automation Strategies Manager