Poniżej znajduje się formularz rejestracji. Na kilka dni przed wydarzeniem dostaniesz od nas e-mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami.

Uwaga: ilość miejsc jest ograniczona do 15 osób.

*Wymagane pola

Poprzez kliknięcie w ten przycisk potwierdzasz zapoznanie się z informacjami nt przetwarzania danych osobowych

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ

SALESmanago to wiodący system Marketing Automation, z którego korzysta już ponad 10 000 klientów w 40 krajach, a za jego sprzedaż odpowiada globalnie sieć ponad 1000 partnerów.

Zapraszamy na szkolenie dedykowane naszym nowym resellerom i partnerom, na którym dowiecie się jak sprzedawać i wdrażać technologię, która od lat zyskuje na popularności i stała się od niedawna absolutną podstawą dla firm prowadzących swoje działania marketingowe i sprzedażowe on-line.

W trakcie dwudniowego szkolenia poznasz wszelkie informacje na temat Marketing Automation, jakie są potrzebne w procesie sprzedażowym. Nasi eksperci omówią możliwości, funkcjonalności, studia przypadków i najbardziej skuteczne praktyki sprzedaży.

Wszyscy uczestnicy są również zaproszeni na SALESmanago After Party.

PROGRAM SZKOLENIA
Dzień pierwszy
Dzień drugi
9:00 - 9:30
Kawa i networking
9:30 - 10:45
Wstęp do Marketing Automation: przegląd, możliwości i główne funkcje
  • Karolina Piwowarczyk, Marketing Automation Specialist
10:45 - 12:00
SALESmanago Marketing Automation: konfiguracja systemu
  • Paweł Czyż, Marketing Automation Specialist
12:00 - 13:00
Lunch
13:00 - 14:00
Wykorzystanie Marketing Automation do zwiększenia sprzedaży w B2B
  • Karolina Piwowarczyk, Marketing Automation Specialist
14:00 - 14:30
Przerwa kawowa
14.30 - 15.30
Marketing Automation w e-commerce - zwiększenie konwersji dzięki dynamicznym treściom
  • Paweł Czyż, Marketing Automation Specialist
15:30 - 16:30
Zaawansowane możliwości Marketing Automation: moduł RFM, panele analityczne i inne funkcjonalności Premium
  • Karolina Piwowarczyk, Marketing Automation Specialist
20:00
SALESmanago After Party
10:00 - 11:00
Benhauer / SALESmanago jako lider Marketing Automation w Europie
  • Grzegorz Błażewicz, CEO, SALESmanago Marketing Automation
11:00 - 12:00
Jak AI i Data Science transformuje narzędzia Marketing Automation
  • Konrad Pawlus, CTO & Co-Founder, SALESmanago Marketing Automation
12:00 - 13:00
Lunch
13.00 - 14:00
Efektywny proces sprzedażowy w kanale partnerskim SALESmanago
  • Katarzyna Dudzic, Head of Polish Partnership Channel, SALESmanago Marketing Automation
14:00 - 14:45
Wstęp do Mobile Marketing Automation: przegląd, możliwości i główne funkcje platformy APPmanago
  • Yuri Khachatryan, Business Development Manager, Team Leader, APPmanago
WYKŁADOWCY
Karolina PiwowarczykHead of Customer Onboarding Team, SALESmanago

Odpowiedzialna za prowadzenie działu realizującego wdrożenia Marketing Automation dla wszystkich nowych klientów SALESmanago. Zajmuje się przygotowywaniem i realizacją strategii marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących automatyzację. Swoje doświadczenie zdobywała pracując z takimi firmami jak m.in. KROSS, SWISS, Bytom. Odpowiedzialna również za edukację w ramach Akademii Marketing Automation.

Karolina Piwowarczyk
Paweł CzyżSenior Marketing Automation Specialist, SALESmanago

Bezpośrednio współpracuje z kluczowymi partnerami SALESmanago z Niemiec, Izreaela i Włoch przy wdrażaniu Marketing Automation dla ich klientów. Odpowiada za zaplanowanie działań i konfigurację systemu, na co dzień wspierając prace przy kilkudziesięciu projektach z różnych branż. Praktyczną wiedzę o SALESmanago przekazuje na szkoleniach przygotowywanych dla naszych partnerów.

Paweł Czyż
Organizatorzy
certified specialist logo img-responsive

Zostań certyfikowanym Ekspertem Marketing Automation

Zarejestruj się na naszej platformie E-learningowej, aby uzyskać wyjątkową, bardzo cenną wiedzę, która zapewni Ci sukces na Twojej ścieżce kariery zawodowej

Lokalizacja

BENHAUER

Grzegórzecka 21

Kraków