Szkolenie dla partnerów SALESmanago
22-23.09 (2 dni)

hero image

Dowiedz się, jak skutecznie oferować i wdrażać system SALESmanago, aby jak najlepiej realizować cele swoich klientów

Dowiedz się:

checkthis

jak szybko i efektywnie wdrażać najważniejsze funkcjonalności systemu


checkthis

jakie są najlepsze praktyki i rekomendowane scenariusze dla różnych branż


checkthis

jak dopasować zakres wdrożenia i konfigurowane procesy do potrzeb Klienta



Dni

:

Godzin

:

Minut

:

Sekund

Przesyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez Benhauer Sp. z.o.o. operatora SALESmanago. Aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób zobowiązujemy się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności oraz Regulaminem.

The ebook has been sent to your email address.
You can also download it HERE

Don't waste your time!

Create a free account

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Program

Dzień pierwszy
Dzień drugi
10:00 - 11:15
Wstęp do Marketing Automation: przegląd, możliwości i główne funkcje
Karolina Kwiecień, Customer Success Manager
11:15 - 12:30
SALESmanago Marketing Automation: konfiguracja systemu
Marcin Ostrowski, Marketing Automation Specialist
12:30 - 13:30
Przerwa
13:30 - 14:30
Wykorzystanie Marketing Automation do zwiększenia sprzedaży w B2B
Karolina Kwiecień, Customer Success Manager
14:30 - 15:00
Przerwa
15:00 - 16:00
Marketing Automation w e-commerce - zwiększenie konwersji dzięki dynamicznym treściom
Marcin Ostrowski, Marketing Automation Specialist
16:00 - 17:00
Zaawansowane możliwości Marketing Automation: moduł RFM, panele analityczne i inne funkcjonalności Premium
Karolina Kwiecień & Marcin Ostrowski, Customer Success Manager & Marketing Automation Specialist
10:00 - 10:30
Benhauer / SALESmanago jako lider Marketing Automation w Europie
Grzegorz Błażewicz, CEO, SALESmanago Marketing Automation
10:30 - 11:00
Jak AI i Data Science transformuje narzędzia Marketing Automation
Katarzyna Rejdych, Chief Product Officer
11:00 - 11:30
Motywacja nie jedno ma imię, czyli praktyczne sposoby sprawienia, by Ci się chciało sprzedawać
Marek Tobolewski, Head of Polish Partnership Channel
11:30 - 12:00
Efektywna współpraca. Najważniejsze informacje
Martyna Szykuła, Senior CX & Marketing Automation Strategies Manager

Trenerzy

Marcin Ostrowski

Marcin Ostrowski

Senior Marketing Automation Specialist, SALESmanago

Jako Specjalista Marketing Automation, Marcin koncentruje się na współpracy z międzynarodowymi partnerami SALESmanago. Pracuje z marketerami z całego świata, pomagając im w pełnym wykorzystaniu potencjału SALESmanago podczas planowania i realizacji kampanii marketingowych oraz działań operacyjnych. Z zawodu nauczyciel, Marcin jest doskonały w wyjaśnianiu i uczeniu, jak wykorzystać system w sposób dostosowany do potrzeb i branż swoich klientów.

Karolina Kwiecień

Karolina Kwiecień

Customer Success Manager, SALESmanago

Obecne doświadczenie zdobyła pracując na różnych stanowiskach, gdzie rozwijała swoją wiedzę w zakresie automatyzacji marketingu jak również samego systemu. Ma doświadczenie w pracy z klientami onboardingowymi, dopiero zaczynającymi współpracę z SALESmanago, gdzie zajmowała się pomocą w integracji oraz podstawowymi wdrożeniami w systemie. Pracowała również z wieloletnimi klientami, wdrażając i optymalizując zaawansowane kampanie marketingowe. Obecnie w teamie Partners wykorzystuje zdobytą wcześniej wiedzę w zakresie integracji, implementacji i optymalizacji kampanii marketingowych współpracując z partnerami.

O SALESmanago

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.